torstai 17. syyskuuta 2015

Faktaa Inkusta

Moikka!

Vihdoin blogiin tulee hieman elämää. Minulle on nyt ehdotettu postausideoita ja päätin tehdä fakta-postauksen minusta.

1.Asun Etelä-Suomessa.
2. Olen ihminen(joo kukaan ei tienny)
3. Olen tyttö
4. Tykkään hypätä enemmän kuin mennä kouluratsastusta
5. Koulussa on joskus tosi tylsää
6. Minulla on iPhone 4s
5. Ennen kuin hoidin Whoopia, hoidin Rinkeliä
6. Oon hoitanut Whoopia vuoden(oon kyl kertonu tän)
7. Oon ratsastanut 5-vuotta
8. Ratsastan Kilontallilla
9. Harrastan ratsastusta ja piirtämistä vapaa-ajalla
10. Olen kilpaillut neljä kertaa estekisoissa(yhdet oli leirikista) ja neljässä koulukisoissa(yhdet oli leirikista
11. Minulla samsumng kamera(en ole varma kirjoitetaanko se noin)
12. Istun samalla sohvalla, kun kirjoitan tätä postausta.
13. Rakastan hevosia
14. Minulla on koira
15. Pelkään hämähäkkejä
16. Inhoan yli kaiken ananasta
17. Minulla on melkein koko ajan jano :D
18. Mietin mitä kirjoitan seuraavaksi
19. Tykkään kuvata luonto-ja hevoskuvia
20. Olen blogannut yli puoli vuotta
21. Katson paljon kello on (se on 16.22)
22. En keksi enenpää

Tässä oli nyt jotain faktoja minusta. Whoopista ja Baloesta tulee ehkä myös fakta.postaukset.

-Inkku
Ensimmäiset estekista Whoopilla :)
kopioimien kielletty

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti