sunnuntai 22. maaliskuuta 2015

Ratsastuskamat

Moi! Ratsastuskamppeeni... saatte nyt sitten nähdä ne...... kuvien kopioiminen on ehdottomastikielletty!

Vanhalla tarkoitan sitä, että kauan se on ollut minulla.



Horzesta ostettu ratsastuskypärä.
Se on vähän yli neljä ja puoli vuotta
vanha.

Hipposportista ostettu esteraippa.
Se on suunnilleen puoli vuotta vanha.

Sain 2014 joululahjaksi tämän
klassisen raipan.
Se on suunnillen kolme kuukautta
vanha.

Sain tämän kouluraipan 2014 joululahjaksi.
Se on suunnilleen kolme kuukautta
vanha.

Löysin tämän turvaliivin tallin
löytötavaroista.
Se on ollut minulla suunnilleen
4-6 kuukautta.

Sain tämän ohkaisen ratsastustakin 2014
joululahjaksi, sen mukana tuli myös
topparatsastushousut. Ne olivat tilattu Horzesta.
Ne ovat olleet minulla suunilleen 3 kuukautta.

Ostin tämän hupparin 2015 Apassionata-
esityksen jälkeen. Sillä on mukava olla tallilla
ja ratsastaa. Se on ollut minulla kohta 2kuukautta.

Horzesta ostetut ratsastushousut ovat olleet minulla ainakin
vuoden.

Sellon citymarketista ostetut ratsastushanskat
Suunnilleen vähän yli puoli vuotta vanhat.
 Citymarketista hankitta ratsastuskassi on
parin viikon vanha. 
Villaratsastussukat. Sain ne 2014 joululahjaksi.
Ne ovat suunnilleen 3 kuukautta vanhat.
Fleece-takkilla on mukava ratsastaa.
Ainakin yli vuoden vanha.
Ohut ratsastusliivi on osteettu
citymarketista yli puoli vuotta sitten.
(tummansininen)

Tavallisia ratsastussukkia. Alhaalla olat sukat on 2014 joululahjaksi
saadut. Keskellä on Penny girl-kirjakerhosta saadut sukat.
Ylimmäisenä on äidin vanhat sukat(ne eivät ole tarkoitettu ratsas-
tukseen, mutta kyllä niitä voi käyttää).
2014 joululahjaksi saadut talviratsastussukat.
Suunnilleen 3 kuukautta vanhat.

Penny girl-kirjakerhosta saadut ratsastushankat joita en käytä
ratsataessa vaan kun hoidan hevosia.
En muista kauan ne ovat olleet minulla. 
Pienet kannukset ovat olleet minulla 21 päivää.
Tallikangät, en muista kauan nämä
ovat olleet minulla.
Ratsatuskengät+chapsit.
Chapsejä ei ole nyt kuvassa...sori.
Suunnilleenvähän yli  puoli vuotta
vanhat.
Talviratsastuskengät. Suosittelen näitä talveksi
kun ratsastatte, ne on tosi kevyet.
Suunnilleen vähän yli puoli vuotta vanhat.
Ihan tavalliset kumisappaat kurakeleille.
Suunnilleen vuoden vanhat.

Sellon citymarketista ostetut tallihanskat joita käytän
talvisin tallilla. Ne ovat tosi lämpimät. Ovat olleet minulla
suunnilleen 5 kuukautta.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti